wtorek, 16 kwietnia 2013

Exploding Box dla Mamy :D

Postanowiłam zrobić coś wyjątkowego dla Mamy z okazji zbliżającego się święta. Chciałam, aby pojawiły się tam życzenia, ale żeby nie była to kartka, chciałam, żeby to było coś większego i ciekawszego. Wybór padł na exploding box. Było dużo, dużo pracy i oto jest- moje prezentowe pudełeczko ;)






Wykorzystałam:
papiery do scrapbookingu
...a przy okazji zgłaszam do kwietniowego "szpiega" na scrap.com.pl
i oczywiście na "Wiosenne porządki- wyzwanie ścinkowo- resztkowe", jako że papiery były reszteczkami, kwiatki również, a nawet motylki ;)

2 komentarze:

  1. Mama na pewno będzie zadowolona! Dziękujemy za udział w zabawie na blogu DecoKreacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent przygotowałaś dla Mamy, będzie miłą pamiątką :)
    Nie dopatrzyłam się przeszyć, które były jedną z wytycznych, niemniej dziękuję za udział w wyzwaniu DecoKreacji i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...