czwartek, 1 stycznia 2015

Jak być stylową kobietą, czyli blog dla współczesnej damy

Jakiś czas temu poszukiwałam czegoś, czegokolwiek, drobnej pomocy, podręcznika stylu dla kobiet. Jednym słowem czegoś, co naprowadzi, zachęci, pokaże coś, o czym nie wiem, a co pomoże mi stać się bardziej kobiecą, ale przede wszystkim elegancką i z klasą. Znalazłam dużo pomocnych porad... dla mężczyzn, ale prawie zupełnie nic dla kobiet! Poddałam się w końcu i właśnie wtedy trafiłam na godcreatedwomen.blogspot.com   
Polecam naprawdę wszystkim kobietom, które poszukują rad pełnych smaku i elegancji, których tak mało w dzisiejszym, coraz bardziej wyuzdanym świecie.


1 komentarz:

  1. Ojej, ale potwornie się cieszę, że mój blog przypadł Ci do gustu! :) Bardzo mi miło i dziękuję!
    Twój blog też jest wspaniały, masz ogromny talent, z fascynacją całego przejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...